marți, 4 iunie 2019

Poiana Izvoarelor si Varful Diham

Ne-am intors la drumetiile simple facute la poalele Bucegilor si pot sa spun ca mi-a fost dor de ele.
Revin dupa mult timp la turele clasice pe care le faceam in timpul facultatii, adica mici plimbari pe munte fara pretentii de mari sportivi, dar "consumate" in familie. Asa a fost si sambata, 25 mai, cu  tot alaiul de acasa si pe o vreme surprinzator de ok.

Am avut si putin noroc, a plouat de a rupt pana am ajuns la Gura Diham si am intrat in traseu in jur de ora 15:00 :). Am prins o ploicica la final de drumetie dupa ora 18:30, dar fara sa ne ude prea tare. Pentru Vio a fost o mare distractie, nu a ratat nicio balta sau limba de noroi intalnita in cale .
Si cam asta e ideea: sa ne bucuram de ce ne ofera mama natura si sa nu fim speriati de bombe cand ploua putin pe munte. Ma uit la colegii de munca care sunt "daramati" cand incepe o ploicica de 5 minute in Pipera. Trist...

Sa incepi drumetia la ora 15:00 e foarte ciudat, dar asa suntem noi: cand mergem cu bebelul de 11 luni nu e nicio graba sa ajungem pe munte. Daca vremea permite putem sa facem traseul si seara tarziu, important e sa petrecem cateva ore in natura.

Malinul arata exceptional pe 25 mai. Pe 26 mai a fost si tura pe doage pe aceasta vale.










 


  

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu