joi, 20 iunie 2019

Un Transfagarasan doar al nostru

Sa ai un Transfagarasan inchis doar pentru tine e ceva special. Si asa se intampla la fiecare inceput de iunie, o bariera e pusa fix in dreptul cabanei Capra si singurul acces catre Balea Lac e la picior, sau pe doua roti cu bicicleta.


Pe 8 iunie noi am urcat la picior, Emi ne-a insotit si ea in caruciorul pentru copii, iar Vio a urcat voiniceste cu trotineta. Nu stiu daca e singura care a mers pana acum cu tronita pe Transfagarasan, dar imaginea era una putin mai...speciala :). Iar la vale a avut o experienta cu adevarat deosebita, putin la limita, dar a ajuns cu bine pana jos.


Totul s-a consumat intr-un cadru natural, fara masini, doar doua-trei  biciclete au trecut pe langa noi in acea zi. E o imagine unica si ma bucur ca am avut parte de multa liniste pe Transfagarasan.


Seara nu am stat si ca sa am pofta de mancare am dat doua viraje pe doage in spatele cabanei.























Si virajul la ceas de seara: e fain sa pleci în iunie de la cabana Capra, cu schiurile în spate si cu un minim de efort sa dai doua-trei viraje fix în zona. Fără condus sau tropaiala în clapari, doar schi si ciorba de la cabana dupa :).



'




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu