vineri, 18 iunie 2021

13 iunie, Valea Malinului si sfarsit de sezon

Pe 13 iunie am coborat pe doage Valea Malinului si cel mai probabil, am marcat si sfarsitul sezonului de ski.

Unul incredibil, cu sase luni de ski!!! Am inceput pe 13 decembrie la Sinaia, cu un pulvar de un metru si l-am terminat azi, cu un firn perfect de iunie, dar pe o vreme severa.
Ne-a plouat torential din prima secunda ...pana in ultima secunda 😃. Dar acestea sunt simple detalii, Malinul a avut un omat excelent si nimic nu ne-a impiedicat sa schiem pentru a doua oare aceasta vale.
Au iesit 900 de m dif de nivel, am schiat de la 2430 de m pana la 1530 (Hornul Pamantos), cu trecerea clasica prin Valea Coltilor pe 13 iunie!!!
















                   










Intrarea in canionul inferior si Start la schi-betonism:




Finish, sfarsit de sezon! De aici saritori la discretie si o trecere in Valea Coltilor pentru inca doua-trei viraje pana la Hornul Pamantos.
                   



Trecerea in Valea Coltilor, balaureala totala:

Si schi betonism total!!!
Saritoarea de la Hornul Pamantos, distractia a fost garantata in clapari!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu