vineri, 2 iulie 2021

Trei zile cu ploaie in Ciucas si o baie de soare la Vadu

Când plouă de rupe de doua saptamani....important e sa nu stai acasă. Iar noi ne-am adunat in Cheia de Prahva patru familii, pentru un weekend prelungit la munte de Rusalii.

Bai cat a poate sa plouuuuaaaaaaa!!! Si e o vorba buna de cand lumea:
Vremea buna e pentru Faaaatttaaallaaiii 🙂!!!

Dar nu regret nimic, imi pare bine ca ne-am vazut cu totii si am petrecut trei zile pe munte cu cei mici. Ne-a plouat in fiecare zi pana la piele, dar acestea sunt detalii peste care am trecut repede. Cei mici au fost fericiti si noi am ramas cu amintiri faine.

    
                   
































We urmator am dat o fuga la Vadu.
La Vadu ne simțim excelent de fiecare data când vrem să găsim puțină liniște.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu