vineri, 16 iulie 2021

Un weekend intreg pe doua roti la poalele Craiului

La multi ani Vio, ai facut noua aninsori frumosi!
Si La multi ani Emi, tu te bucuri acum de primii trei anisori!
Am inceput putin diferit postarea, dar nu vreau sa ratez aceste momente, sunt poate cele mai frumoase si vreau sa le pas pe blogul meu.
                   


Au fost doua zile superbe pentru pedalat la poalele Craiului, cu Diana si "calare" pe bicicletele noastre vechi, antice si dintr-o perioada mult indepartata :). Dar acestea sunt simple detalii, ne-am simtit excelent si asta conteaza cel mai mult.

In prima zi am facut o tura clasica: Podul Dambovicioarei-Cabana Brusturet-Poiana Grind-La Table-Saua Joaca-Satul Pestera-Satul Sirnea-Satul Ciocanul-Podul Dambovicioarei. Aprox 1100 de m diferenta de nivel si 35 de km pedalati.




Aici e un mic dezastrul, intre Brusturet si Poiana Grind, relieful e total schimbat. Am carat bicicletele aproape 3 km, era imposibil sa pedalam pintr-o avalansa de bolovani.




Poiana Grind si La Table. Aici am cazut intr-o balta cat mine de mare. Se intampla si pe la case mai mari :).


Saua Joaca, de aici la vale spre crioba de la Casa Folea.







Avem si push bike frumos, intrarea in Sirnea cere putin efort.







A doua zi a fost ceva mai scurta, 20 de km pedalati si 600 de m diferenta de nivel la deal/vale. Dar am avut in meniu urcarea pe Ciocanu.
Diana m-a pomenit din metru in metru.....pe aceasta urcare cu panta medie de 13%














Nu puteam sa ratam o masa "serioasa"| in Campulung Muscel. Locatia pe care o recomand: Un baiat si o fata.
Si camping in duba noastra de familie, intre satele Ciocanu si Sirnea. Locatia e de vis.



Vreau sa pun si pozele facute weekend-ul trecut la Corbu. Sambata le-am facut ziua fetelor, iar duminica am dat o fuga pe plaja de la Vadu.
Nu mai e nimic pustiu pe aceasta plaja, dar ne place mult nisipul fin si cum arata totul in zona. Inca...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu