miercuri, 6 ianuarie 2010

Schi de tura pe Drumul de Vara


Duminica telecabina a urcat toata ziua intre Cota 1400 si Cota 2000. Din pacate zapada de schi am gasit doar pe Fata Mare a Carpului, Tarle si Papagal.
Noi am ales cel mai ieftin transport: pentru urcus am folosit schirile de tura pe Drumul de Vara si am coborat pe Carp si Papagal. Daca pe Carp trebuie ceva atentie, din cauza zapezii inghetate ascunse de un strat subtire de 20cm de zapada proaspata, pe Papagal am prins pe firul principal o zapada de vis. Imi pare rau ca nu am incercat si “partia” Tarle, arata foarte bine.”

Ne-am intalnit cu un tip din Moscova, schia superb dar panta de pe fata mare a Carpului i s-a parut cam mare. Cand prindea curaj si lasa schiurile la vale, puteam sa ne bucuram de o lectie de schi.




Drumul de Vara parea ok intre intersectia cu Papagal si intersectia cu fata mica a Carpului, mai jos le-am luat in carca. Sus erau multe santuri ciudate, nu stiam de ele. S-au pus multe protectii in zona in care a murit Mircea Mocanu, sunt indicatoare si o plasa ceva mai mare... dar, Drumul de Vara nu arata a “partie”. Firele nu aveau continuitate, pentru a ajunge pe Papagal am carat schiurile.

Dragos pe "partia" Papagal:



A nins toata ziua si pentru prima data am plecat acasa cu un zambet mare, parca prea mare, ce ne-a ajuns pana la urechi. Pagalul a fost de VIS.

Bandit-ul a fost pus la treaba, iar piele de foca Black Diamond m-au impresionat, a meritat investitia. In weekend cred ca le pun iar la treaba, zapada la altintudini mici sigur nu o sa gasim, singurele locuri unde se va schia: Valea Dorului si Busteni, acolo au bagat zapada artificiala dar e scump de mori.

2 comentarii: