sâmbătă, 2 ianuarie 2010

La multi ani 2010!

Anul nou aduce traficul spre munte si multi romani care vor sa petreaca sarbatorile in mod "traditional", pe culmi inalte lipsite de zapada. Avem o traditie pe care o respecatam de ceva ani: ajunul de anul nou trebuie sa ne gaseasca pentru o zi pe o partie, iar revelionul acasa, unde e ieftin si bune :).

Am ales iar chistocul din Azuga, partia de 400 de m: Cazacu Varianta. E mica rau dar iar ne-a surprins placut cu zapada bine batuta, fara gheata si clasiciele pietre. Coada mare, am stat de la 10 pana la 16 pentru 15 coborari dar a fost ok.


Bucegiul vazut din Azuga ( fara zapada):

Revelinul l-am facut intr-o carciuma draguta, cu Diana si toti prietenii din Constanta. Cred ca am papat cea mai buna friptura de pui ( nota zece pentru Lidia, Cristina si Adina):

De 1 ianuarie am vizitat statiunile, ne-am bucurat de o vreme superba si am tras ceva poze, sper sa va placa:



Acu ma uit pe camere, parca da ceva de sus, cu putin noroc maine dam o fuga in Ciucas pentru un schi de tura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu