marți, 11 mai 2010

Creasta Zaganului: prima iesire pe munte


O plimbare usoara cu Diana lui Dragos s-a lasat cu multa lene si prima iesire pe munte. Anul acesta am stat pe doage de lemn si cam atat, trebuia sa ies pe munte, macar la o tura lejera.
Vremea a fost asa si asa, pe net scria ca o sa ne bucuram doar de soare, nu a fost sa fie, dar nici cu ploaia nu ne-am luptat.





In Ciucas aceeasi atmosfera: multa lume, manelistii si grataragii s-au instalat jos, la Muntele Rosu, iar oamenii ok, cu chef de drumetie i-am intalnit pe traseu.




Ne-a placut mult iesirea, am scos pentru prima data adidasii de munte, am simtit ca a venit primavara si am facut pe pozarul toata ziua ( un traseu de trei ore l-am terminat in cinci ore jumate). Cine ne grabea?
Seara ne-a gasit la cabana Silva unde am mancat o ciorba de vacuta cu fosti colegi de facultate, cazati la casutele din zona.





Vedetele zilei au fast cainii ]cu care ne-am jucat: un purcel-canin, tare simpatic pe care l-am intalnit la cabana Silva si un pechinez plin de energie ne-a tinut de urat pe Varful Gropsoare.

7 comentarii:

  1. Dude, juma din pozele astea sunt ale mele si iar n-ai drepturi de autor. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaa.....mda. Pai pozarul zilei eu am fost dar tu ai facut toate pozele :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain p'acolo, am fost si eu, nu am mers insa atat de mult ca voi. Imi place poza cu catelul, e super tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai e mult zis am mers. Am stat si iar am stat ca sa stam mai mult :))). Dar ne-a placut si asa, nu era graba si nu era maraton. Dar pe 31 iulie o sa fie si o sa incerc sa ma prezint la linia de start

    RăspundețiȘtergere