marți, 15 aprilie 2014

Poiana ca pe vremuri


Rar postez iesirile noastre la schi pe partie, consider ca se indeparteaza mult de ideea blogului si nu stiu cat interes prezinta cititoului. Eu numesc schiul cu instalatii la vedere schi industrial si recunosc ca pierde mult din farmecul de a sta pe munte, dar sunt zile "speciale" ca aceasta cand totul pare aproape perfect. Si asa a fost duminica 13 aprilie cand am prins un omat mare ca pe vremuri, fix cum trebuia sa avem in mijlocul iernii, dar cu temperaturi placute si de aceea  Bianca ne-a insotit in aceasta iesire la ski de tura pe partiile din Postavaru.

Noi am ales varianta ceva mai ieftina si am ales sa evitam coada de o ora de la cabina mica si am urcat pe piei de foca. Schiul industrial pentru noi s-a terminat dupa iesirea de la Bansko, acum incercam sa ne bucuram cat mai mult de iesirile noastre pe doage atat la deal, cat si la vale. Si cand ai un peisaj superb de iarna iesirea e de nota zece.

Spun ca totul a fost aproape perfect, pentru ca a  lipsit Happy, catelusa noastra care a fost lasata la un hotel de animale undeva prin Ghencea. Fara ea parca lipseste ceva, dar nu pot sa o iau pe partii si refuz aceasta idee din cauza nivelului schiorilor din Romania care e jos de tot. Din pacate nu se apropie nici de cel mediocru pe care il au bulgarii si risc sa o vad calcata de un cant de nu stiu ce rider, care poarta blugi si goneste ca un cretin la vale fara pic de control. E plin de ei si au fost prezenti si acum in Poiana.

Dar Happy o sa fie iar alaturi de noi cand o sa inceapa iar sezonul de ski pe vai. Mai trebuie asteptat putin pentru ca riscul de avalansa e mult prea mare ca sa merite orice fel de risc. Pe vaile de abrupt din Bucegi a nins enorm de mult in golul alpin, iar pericolul de avalansa e aproape maxim acum.

Sper sa va placa acest tablou de iarna pe care l-am gasit in Postavaru la mijlocul primaverii, noua ne-a placut mult si am ramas cu o amintirie tare placuta. A fost frumos si am gasit acea iarna care ne-a lipsit la munte:








  



Din ce in ce mai "mandru" de sotia mea si ea  a inceput sa lucreze la tehnica:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu