marți, 5 mai 2015

Varful Lespezi


In Fagaras nu am ajuns de aproape doi ani, iar ideea de a urca pe culmea Lespezi pe foci o aveam de ceva timp. Am vanat o zi cu vreme buna si cu zapada stabila, iar rezultatul a fost cel asteptat:
A fost tura sezonului de schi de tura pe Varful Lespezi la o singura zi pe schiuri, cu o coborare de vis de la 2517 m pana la intrarea in complexul Piscul Negru din Transafagarasanul sudic, la aproape 1200 de m altitudine. Totul a iesit asa cum ne-am propus, am urcat in patru ore pe schiuri pana pe varf, iar la vale ca sa diversificam putin tura, am coborat prin stanga, pe un valcel plin de firn bun de primavara.

Dar totul se rezuma la prietenie, la voie buna si de ce nu, la zapada excelenta. Le-am avut pe toate, iar peisajele pe care le-am surprins de pe varful Lespezi ne-au lasat fara cuvinte:

Pentru prima data am vazut din Fagaras aproape toata partea de nord a masivului Bucegi, creasta Parangului, si muntii Capatanii, iar barajul Vidraru parea ca ne asteapta cu o apa limpede fix la picioarele noastre.

Fagarasul ne-a asteptat de aceasta data cu bratele deschise si ne-a rasplatit cu cea mai frumoasa tura pe doage a sezonului de schi de tura.

Multumesc Andrei Olariu pentru pozele excelente pe care le-ai facut, ai tras cat ai putut de DSLR dar a meritat. Vizionare placuta:

http://blog.olariu.org/ski-mountaineering-lespezi/




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu