marți, 17 ianuarie 2017

Ski pe plaiuri mioritice

In weekend am combinat schiul pe partie cu cea mica, cu schiul de tura pe dealurile din Moeciu de Sus si din Moeciu de jos.
Dimineata si seara am mers singur la tura, iar in timpul zilei am fost "instructor" pentru fetita noastra in complexul Cheile Gradistei Fundata si pe partia Zanoaga din Bran.
Legat de ski de tura......am gasit pulvar. Nu stiu cum de s-a pastrat, pentru ca temperaturile au fost pozitive in ziua de sambata, dar orientarea nordica, ferita de soare mi-au adus un zambet mare de tot pe fata.
Iar cea mica incepe sa schieze din ce in ce mai ok. Hai ca suntem pe drumul cel bun, parca ceva se leaga, nu?
Primul ski de tura a inceput la 16:30. Nu mai era multa lumina, dar a fost suficient pentru o coborare pana in spatele pensiunii pe o pantala fel de inclinata ca  fata mare a carpului si de doua ori mai lunga.
Si la dus si la intoarcere am mers pe ruta Magurele-Chitila-Targovieste-Stoienesti-Dragoslave-Rucar-Moeciu de Jos. Zero trafic, drumuri decente, cu un forestier foarte bun de 5 km intre Stoienesti si Dragoslave si 3 ore 30 de minnute de condus cu tot cu pauze. E o mare recomandare, pe Valea Prahovei as fi facut minim 5 ore si as fi turbat de nervi intre Predeal si Busteni.

Ce sa mai, a fost un weekend PERFECT :).





 

A doua zi la 6:40 eram gata de ski de tura in Moeciu de Sus. Tura urmeste putin bucla 3 de la concursul de alergare montana EchoMarathon. Punctul maxim a fost La Bisericuta, iar coborarile au fost in pulvar.

















Ski cu cea mica la Cheile Gradistei-Fundata


 Si ski la Bran/ Zanoaga:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu