joi, 30 martie 2017

Engelberg

 

Sunt cu munca in Elvetia si am un weekend la dispozitie sa schiez. Statiuni sunt multe pe langa Zurich si posibilitati de tura si mai multe. Dar, aici e o mica mare problema: totul e mega scump. Oficial Elvetia e cea mai scumpa tara din lume de cand le-a crescut francul la cer.

M-am uitat la skipass si totul pleaca e la 65 de euro. Decizia a fost simpla: focareala pe partie, fix ce nu-mi place...Dar e si asta e o miscare, iar scopul meu a fost sa ma plimb cat mai mult in zona Zurich-ului. Nu stiam muntii si nu vreau sa ma bag aiurea in balaureala, astfel decizia de a sta pe partie a fost una cat se poate de fireasca.

Dar ca orice roman am gasit si o mica gaurica in sistem, la 2100 de m in statiunea Engelberg am gasit un scaun care duce pana la aproape 2600 de m fara porti de control.
O fi bine, o fi rau ce fac....nu stiu, dar pentru cei 75 de euro pe care i-am platit pe tren pentru 100 de km dus-intors, din punctul meu de vedere e ok. Mama lor de Elvetieni cu preturile lor de iti vine sa lesini, Austria pare gratis daca compari cu ce e pe aici.
 





















 



Un comentariu:

  1. Bravo, Mariusica!!!
    Mai vrem!... si da-i asa!!!... fu#e-i pe svizzeri oridecate ori prinzi ocazia!... si ei ne fu# pe noi cu preturile pe oriunde ne prind... si cel mai cinic... o fac intotdeauna cu zambetul pe buze, semn ca le face placere sa dea la noi :D )))))))

    RăspundețiȘtergere