luni, 6 martie 2017

La ski cu toata familia


Rar pun iesirile la ski pe partie pe blogul personal, dar acum am avut o zi speciala: a fost ziua mamei mele si am reusit sa strangem pe partie tot neamul Dumitrel. S-a schiat la tricou si am gasit partii surprinzator de bune la Azuga, in conditiile in care afara erau ....17 grade.
Am schiat cu Diana, tatal meu si Sorelul intr-o statiune pustie. Pot sa zic ca de cinci ani e o traditie ca la inceput de martie sa adunam toata familia la munte pentru o iesire pe doage. Tatal meu m-a invatat sa schiez cand eram mic si trebuie sa-i multumesc ca mi-a lasat in sange microbul. Iar Bianca a schiat pentru prima data cu un instructor pe partia de incepatori de la baza telegondolei.
A fost o zi asa cum trebuie alaturi de cei dragi. Iubesc schiul de primavara si pot sa spun ca inceputul e fix asa cum trebuie. Va urez o primavara frumoasa, plina de soare.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu