joi, 12 octombrie 2017

A fost ca un vis de iarna

Zece octombrie e o zi speciala pentru mine. In primul rand e ziua mea de nastere, iar acum am un nou motiv de mandrie, pentru prima data am schiat de ziua mea intr-o zi superba de toamna!!!

Si acum sa trecem la detalii, am urcat cu Sorelul de la telecabina Pestera direct pe foci pana la intersectia cu Sugari, de acolo inca 40 de minute am mers in clapari si cu schiurile in carca pana am trecut de cascada, iar in zona platoului  am pus iar focile pana in la o aruncatura de bat de Varful Gavanele (aproximativ 2450 de m). Am vrut sa ajung pana la Omu, dar  un uragan turbat ne-a intampinat dupa saua Cerdacului si ne-a determinat sa schimb planul de a sta la o ciorba la cabana Omu.

Iar decizia a fost simpla: am dat focile jos si am facut  primele viraje ale sezonului. 
Valea Ialomitei ofera din punctul meu de vedere un acces excelent pentru ski de tura atunci cand drumul Sinaia-Dichiu-Pestera e practicabil. Nu sunt pantele abrupte cu care suntem obisnuiti  pe vaile de abrupt din masivul Bucegi, dar...eu sunt schior de tura si nu caut experiente duse la extrem. Am schiat Valea Alba in conditii de iarna, am bifat-o dar nu sunt facut pentru asa ceva. Sa faci o greseala si sa se lase cu un placuta de metal frumos inscriptionata cu numele tau, nu e o imagine care ma incanta prea tare...

Prefer terenul lat si accesibil nivelului meu tehnic, asa cum a fost anul acesta de ziua mea pe Valea Ialomitei. Am schiat de la 2460 de m pana sub cascada, la 1870 m, iar mai jos de pe Piciorul Babelor, de la 1780 de m pana aproape de masina. Pentru o zi de octombrie e excelent, cam atat alunecam primavara pe Vaile din Bucegi.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu