luni, 23 octombrie 2017

Octombrie

Poti in Photoshop sa "trisezi" oleaca si scoti totul dintr-o poza prin doua click-uri. Dar in ultima vreme nu am folosit niciun program de editare foto si am lasat imaginile sa fie cat mai aproape de realitate.  E o alegere personala, nu ma consider un mare fotograf si incerc sa redau cat pot  prin obiectivul foto, din experienta pe care o traiesc pe munte.

Dar ce am surprins in weekend-ul care tocmai a trecut, recunosc ca nu pot sa redau cu ajutorul camerei digitale. Am avut parte de un pastel incredibil de toamna si ne-am bucurat de o  vreme cum rar intalnesti pe munte, la sfarsit de octombrie. 

Intre o drumetie pe munte si o tura foto, cu siguranta prima varianta o sa fie cea castigatoare. Dar sunt zile cand vrem sa ne relaxam si sa cautam carari usoare, pline de surprize pentru cea mica. Bianca s-a bucurat cel mai tare de aceasta alegere, s-a jucat cu toti caini ciobanesti pe care i-am intalnit in cale si a vazut cam toate animanele din zona gospodariilor.
Intre o gradina zoologica cu animale inchise dupa gratii si un cadru natural, in care sunt caluti, vaci, oi, capre si ce mai au oamenii prin curte, cu siguranta o sa alegem varianta in care animalele  au parte de multa libertate.

Ne-am simtit excelent la Cetatea Carului si am profitat cat am putut in cele doua zile petrecute la munte de linistea din satele Sirnea, Drumul Carului si Ciocanu. 
A inceput sa se construiasca mult si haotic pe culoarul Rucar-Bran, dar daca parasesti drumul principal sunt sanse mari sa descoperi simplitatea acestor sate de munte, aflate la peste 1200 de m altitudine. 

Noi am gasit aici toamna mult dorita si ma bucur ca am facut-o alaturi de cei dragi.
















  












  























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu