miercuri, 23 mai 2018

Ultima zi de schi a sezonului: schi-biciclism pe Transfagarasan


Bike & ski, e un vis devenit realitate. Ma rog, nu e e cine stie ce ca efort...iar pe trans e banal sa urci cu doagele in spinare. Dar mi-a iesit si asta conteaza cel mai mult

Sfarsit de sezon! 20 mai a fost ultima zi de schi pentru mine, incheiat cu o tura de schi-biciclism la Balea.

A fost de departe cel mai bun sezon de pana acum, cu 29 zile de dat la vale. 
Iar cifrele sunt fix pe gustul meu: 14 au fost cu pulvar, 17 de schi de tura (sau zile in care am pus foca pe doage) si 11 le-am petrecut cu Vio prin statiuni, sau pe derdelusul natural de la Padina.

Prima zi de dat la vale a fost pe 10 octombrie schiat integral Valea Ialomitei din zona Varfului Bucura, pana la Pestera) si ultima duminica, 20 mai. 

Putin peste 7 luni, cu un finish de vis: o tura de schi biciclism pe care o vanam de multi ani. Anul acesta a fost la Balea, pe un transfagarasan inchis si cu trafic zero intre Balea Cascada si Balea Lac. 

Sa ai un munte doar al tau, e o senzatie unica. Pedalam fix pe linia continua care separa cele doua sensuri si eram perfect relaxat la primele ore ale diminetii. Am inceput urcarea la 5 45, iar la 12 eram in drum spre cazare, pentru a petrece o zi faina cu familia la poalele Fagarasului.

Am schiat cele 3 clasice de la Balea: Saua Doameni ( cu 100 de m dif denivel mai sus), La Steag si Saua Capra, aproximativ 950 de m dif de nivel. Cea mai buna coborare a fost din Saua Caprei si am reusit sa ajung cu bicicleta in brate pe trans, la 1900 de m.

Iar in 2019 sper sa inchei sezonul acasa in Bucegi, cu o urcare faina pana la Costila pe doua roti. Planul ar fi sa schiez Malinul si sa urc la loc pana la releu. Nu e graba, timp avem si omat sa fie :).






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu