joi, 31 mai 2018

Calatori in Tara Fagarasului

Cand mergem la munte pentru o perioada ceva mai lunga, cautam si acel colt de cultura de care avem nevoie din cand in cand. Aceasta regula o aplicam de fiecare data cand plecam pentru mai multe zile  si e valabila in tari straine, dar si in Romnia. 
Nu vreau sa merg de dimineata  pana seara pe munte , sau sa pedalez zece ore pe zi, zi de zi, fara sa vad si mostenirea culturala din acea zona. Incercam sa combinam, atat cat putem cele doua lumi si ce am vazut in Tara Fagarasului  trebuie sa recunosc ca ne-a impresionat. E o mare recomandare pe doua roti,  daca aveti ocazia sa ajuneti acolo pentru o perioada ceva mai lunga, cu siguranta nu o sa va plictisiti.

Si sunt putin hater, dar recomand si celor care fac turul oraselor din Europa cu low costurile care au aparut de ceva ani, sa arunce o privire si prin tarisoara noastra. Sunt multi care nu au trecut de Brasov sau Mamaia  si nu au idee cum arata cu adevarat Bucovina, Oltenia de sub munte, Maramuresul, Ardealul, Banatul montan, sau Dobrogea mea inca salbatica. Eu pana sa ies la ski in Austria in 2009 sau cu firma prin Danemarca si prin Suedia , am batut in lung  si in lat tara noastra de cand eram mic. La inceput am facut-o cu ai mei prin Moldova si Bucovina, iar mai tarziu cu Diana prin Oltenia, Ardeal si Banat.

Era sa uit, după o pauza de un an de la ultima ieșire la bulgari in zona Veliko, am condus pe drumuri pustii, fără trafic... Fără stres.... Pe o raza de 200 de km de București nu mai exista asa ceva, sa te bucuri de drum și de peisaj... Pentru mine e o raritate. Din păcate drumurile din Ardeal sunt proaste... Și viteza medie a ieșit... 30 de km/h.






















  










  







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu