joi, 14 martie 2019

Sezonul acesta au fost putine zile de schi pana acum, dar am preferat sa le petrec pe partie alaturi de Bianca si de vecinii din Magurele. Cam toate iesirile din februarie si inceputului lui martie au fost la Sinaia intre 2000 si 1400, cu o mica "evadare" weekend-ul trecut la Predeal si toate zilele de schi au avut un numitor comun: mult soare si o vreme excelenta de petrecut pe munte :).

Am avut ocazia sa schiez si in afara partiei, am prins un firn de zile mari pe Tarle si Papagal la jumatatea lui februarie si o crusta foarte schiabila de pe Varful cu Dor, 

Ca sa fie si mai interesant, ne-am bucurat si de cantecelele Bianca. Da, cand era zapada buna, soarele sus si compania de nota zece, Bianca ne canta un cantecel vesel pe drumul de vara.
Sunt amintiri simple si faine, cu aceasta o sa raman si nu regret o secunda ca am renuntat la iesirile la schi de tura, ca sa le petrec alaturi de cei dragi.





















Si o iesire cu temperaturi de aprilie si mult soare la Predeal:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu