marți, 26 septembrie 2017

Pentru prima data in muntii Buzaului

M-am tot laudat ca am batut cam toti muntii de langa Bucuresti, dar adevarul e putin diferit. Mai am multe de vazut si pot sa zic ca Bianca o sa ma ajute mult in aceasta noua aventura. Da, pentru ea muntele inseamna o aventura si trebuie sa avem o tema clara si obiective interesante de fiecare data cand iesim pe munte. Si daca totul merge asa cum ne-am propus, atunci aventura noastra poate sa strige Uraaaa!!! 
Trebuie sa recunosc ca desenele de pe Disnay Channel ne ajuta mult, au desene educative pentru cei mici si ne inspiram cat putem din replicile lor. 
Vreau ssa fac putina lumina aici, nu mi-am propus ca tura sa fie un punct de referinta pentru cine vrea sa descopere zona. Noi am balaurit cu spor si regret ca nu am printat aceasta descriere:


Nu pot sa zic ca e foarte prost marcat, dar daca nu cunosti zona ceva nu se leaga. 
Dar ne-a placut mult, cea mica s-a catarat, s-a bucurat de tot ce a vazut si pentru ea nu a contat ca ne-am invartit de trei ori in cerc. A trait aventura si ne-a spus ca vrea si weekend-ul urmator.

Si am ramas si cu o amintire, de cand ma stiu nu am balaurit mai bine de trei ore jumate pe o raza de un km. Repet, marcajele nu sunt foarte proaste, dar nu sunt intuitive pentru cineva care nu a ajuns in zona. As fi vrut sa vad si Aganotul Nou, posibil sa fi ajuns la mai putin de 300 de m de acea chilie, dar am cedat psihic si ne-am intors in poiana Cozanei. Vorba aia, nu a fost sa fie...























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu