duminică, 5 aprilie 2009

Stockholm


Doua ore cu trenul pana in Stockholm si plimbare lejera prin capitala pe o vreme cenusie. Nu am vizitat muzee, nu am facut shopping de mall, ne-am dus direct in centru si am tras poze la tot ce am prins. Daca vrei sa vezi capitala ai nevoie de cel putin 2 zile sa te bucuri de arhitectura orasului si cred ca inca o saptamana sa treci prin toate muzeele si ce mai au ei pe acolo.

OK, nu sunt omul care o sa faca un tur al Europei doar pentru orase, prefer sa dau acesti bani pe o saptmana de schi in Austria sau o iesire in Dolomiti cu cei dragi, dar daca firma plateste, cum sa nu profiti :D.Mai am de stat 4 zile aici, sper sa mai prind ceva zapada la Sinaia si sa pun punct sezonului de schi cu o coborare in tricou si ochelari de soare. Cine stie, poate am noroc.


Vasul din imagine e un muzeu, o ambarcatiune pe careau refucat-o dupa nu stiu ce scheme,a plutit oleaca si s-a dus la direct in fundul marii. Se poate vizita pentru 25 de euro. Pomana domnle.


Exemplu clar de vreme cenusie, pacat, am multe cladiri interesante dar pozele sunt naspa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu