miercuri, 14 septembrie 2011

Leaota



Am ajuns de multe ori in Muntii Leaota, dar aceasta a fost prima noastra tura calare pe o sa, urcand incet pe forestierul aproape perfect, ce duce sus la peste 2000 de m. Am multe amintiri frumoase cu aceste plaiurile line, ce se unesc armonios sub Varful Leaota. Poate cea mai reusita tura s-a consumat acum patru ani cu gasca alpinetzilor www.alpinet.org, cand am traversat Muntii Bucegi si Leaota, din Sinaia pana in Dragoslave, pe o vreme perfecta la inceput de iarna. Noaptea de 1 decembrie a fost superba, am dormit intr-o stana curata (si acoperita de un cer plin de stele), aproape de Varful Cioara, dupa un traseu lung care a inceput la prima ora si s-a terminat noaptea tarziu, in cautarea vechilor carari pe care le-a parcurs Negru Voda spre Tara Romaneasca.
La inceputul lui august am trait o experienta frumoasa pe forestierul ce leaga Valea Badenilor de Varful Leaota. Am lasat rucsacul, betele de schi si bocancii grei acasa si am ales bicicletele pentru a urca intr-o singura zi Varful Leaota. Nu a fost usor, ne-am ratacit putin ( nu faceti ca noi, luati GPS pe munte ca e foarte util la turele de bici) si am urcat peste 1600 de m diferenta de nivel, dar efortul ne-a fost rasplatit cu un peisaj superb.
A trecut ceva timp de cand am facut aceasta tura cu Laura, Anne, Cami si Danutz, dar imaginile le am bine intiparite in minte, parca ieri m-am jucat cu DSLR-ul pe care l-am carat, cu obiectivul cel greu de 200 mm, pana pe Varful Leaota.
Am avut o gasca unita, vesela si frumoasa si ma bucur ca am facut cateva iesiri impreuna in Bucegi, Baiului, Leaota si Iezer. Toate au fost reusite.

Mai multe poze gasiti pe contul meu de picasa: https://picasaweb.google.com/dumitrelmarius/Leaota

Anne si Laura la deal:
Aici am balaurit bine. Am pierdut o ora si ceva pe un forestier care se infunda intr-un parau:
Dan:
Drumul spre Varful Leaota si o dacie care se crede o masina de teren:
Aproape de varf. Greu, chiar foarte greu la deal:
Mountan bike:
Poza de grup:
Si coborarea de 1600 de m diferenta de nivel. E greu sa o descriu in cuvinte. Pacat ca nu am avut un Go Pro.

Un comentariu: