vineri, 26 septembrie 2014

Pentru prima data cu cea mica pe Varful Ciucas


Ciucasul e un munte de nota zece, e tare mic daca vrei sa-l compari cu Muntii Bucegi, dar e fix pentru sufletul nostru atunci cand vrem sa iesim la aer curat aproape de Bucuresti, Ofera un teren excelent pentru schi de tura, merge bine si la mountain bike, dar cel mai mult ne-am dorit sa o ducem pe cea mica la picior pe Varful Ciucas, dupa doua incercari care s-au "incheiat" parca prea devreme la Cabana Ciucas.

Vremea a fost de aceasta data perfecta in a doua saptamana din septembrie, iar varful ne-a intampinat asa cum ne-am asteptat cu un vant rece si turbat la peste 1900 de m. Dar asa e Ciucasul, un masiv renumit pentru vantul necrutator care nu iti da pace niciodata in golul alpin. Iar peisajele au fost EXCELENTE dupa cum se poate vedea si in pozele pe care le-am pus mai jos, iar cea mica prin zambetul ei unic poate sa va confirme cele scrise de mine.

E un munte in care m-as intoarce in fiecare weekend daca as putea, fara sa ma plictisesc, iar daca cea mica ne zambeste asa de frumos in poze, cu siguranta aici o sa inceapa si primele ei drumetii alaturi de noi, fara sa o caram un metru in rucsac. Iar lumina buna de toamna ne ajuta si mai mult sa redam in imaginin atmosfera pe care am gasit-o in Ciucas. Pana vine omatul nu stam in weekend acasa, idei pentru drumetii frumoase inca avem, pe doua roti, sau cu cea mica alaturi de noi.






















3 comentarii:

  1. Super poze si super fetita voastra! :)
    Bravo si voua, si ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Alexandra :d. Cred ca au ramas foarte putini cei care-mi citesc blogul, dar ma bucur ca tu nu te-ai plictisit de ce pun pe blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa ma plictisesc de munte, in orice forma vine el :)
    Sa stii ca sunt multi care citesc dar nu lasa comentarii, asa ca stai linistit! :)
    Si eu, daca as lasa comentarii la tot ce citesc in fiecare zi, apai mi-ar trebui vreo 2 ore numai pentru asta :P

    RăspundețiȘtergere