marți, 2 decembrie 2014

Piscul Cainelui

Anul acesta nu au fost multe ture de mountain bike, iar tura din Baiului de la inceputul lui octombrie a fost mai mult o iesire in natura, pe un traseu scurt, dar cu o coborare ce m-a facut sa iubesc si mai mult acest sport. Si dupa mult timp iesirea am facut-o de unul singur, fara sa stau dupa cineva anume sau ...chiar invers, adica cineva sa ma pomeneasca dupa fiecare km de urcare ca ma misc ca un melc turbat lipisit de orice speranta. Recunosc  ca in ultima vreme conditia mea fizica e ca cea a unui corporatist care se preface ca face miscare in parc, sportul a trecut pe planul zece de cand m-am mutat la Magurele, iar grijile zilnice ma cam storc de orice chef de a face o alergare decenta in timpul saptamanii.
Dar ca sa nu o lungesc prea mult: recomand cu multa caldura caborarea din Varful Baiului pana in Sinaia, pe culmea Piscul Cainelui. E tehnica ,inclinata si de multe ori prea dura pentru o bicicleta hard tail, dar e superba. Mie mi-a placut mult!
Imi pare rau dar pozele sunt facute iar cu telefonul mobil. Am prins o zi superba de toamna, dar am lasat in urma niste imagini bune cel mult de facebook. 
Si cam asta a fost si ultima tura de mtb la munte, un sezon incredibil de sarac in iesiri pe doua roti, dar raman cu speranta ca o sa recuperez la anul turele pe care mi le-am propus pentru sezonul acesta. NU e timpul pierdut, sanatosi sa fim ca trasee pentru biciclete avem o gramada in tara.














2 comentarii:

  1. tura ta si vremea din acest moment de la Cluj mi-au rascolit cheful de pedalat, drept urmare am scos bita si am spalat-o. Daca nu se strica vremea, maine o scot la aer. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce mai astepti, chiar e pacat sa nu iesi la soare. Aici in Constanta e o vreme de ......stat in casa, numarat banii si de facut copii :)))). Ploua de o saptmana fara paua

    RăspundețiȘtergere