luni, 15 februarie 2016

Poiana fara instalatii si Valea Lamba pe doage



Recunosc ca nu imi place schiul de tura pe partie, dar atunci cand Poiana e inchisa din cauza vantului, senzatia pe care o ai atunci cand urci pe  partii pustii e faina rau.

Planul era sa mergem in Ciucas si sa repetam tura din ianuarie pe valcelul lui Mateo. Dar lipsa omatului din pasul Bratocea si vremea urata: vant turbat care te arunca din picioare la 1280 de m si o ceata rece ce iti intra pana la piele, ne-au schimbat locatia. Am ales masivul Postavaru dupa ce l-am sunat pe Fane si mi-a confirmat ca vizibilitatea e foarte ok, ca totul e inchis din cauza vantului si cu putin noroc o sa avem si un pui de soare.
I minte s-a legat un nou plan, ceva mai modest, dar bine pus in practica: urcat pe partiile din Poiana  pana in zona partiei Kanzel si sa coboram Valea Lamba pana in zona canionului.

Din poze se observa ca Poiana se prezinta impecabil dupa ce administratorii "piaptana" toate partiile. Noi am urcat de la ora 12 din zona partiei Bradu, iar la ora 14:00 cand am intrat in Valea Lamba am vazut ca au inceput sa mearga gondolele.

Iar Valea Lamba a fost asa cum trebuie, pulvarul era ud, dar foarte usor de schiat si punctul minim a fost sub canion, la 1285 de m. Petse 420 de m diferenta de nivel in omat foarte bun.
Am avut si o gasca tare frumoasa, mica dar cu un prieten drag de pe vremea studentiei si cu iubita mea sotie. A fost o tura fara stres, fara aglomeratie si cu un drum lung pana in Poiana, dar cu o coborare superba pe Valea Lamba.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu