duminică, 21 august 2016

Sudica


.A fost prima tura pentru tatal meu in Piatra Craiului si a ramas tare incantat de tot ce a vazut. Iar Diana a ajuns in creasta Craiului dupa o pauza lunga de cinci ani. Sunt multe de facut in acest masiv, am "gustat" mult prea putin din nemarcatele frumoase ce duc mai aproape de nestematele Craiului, dar consider ca La Lanturi si principala iti ofera cam tot ce are mai bun acest masiv.

Traseul ales: Brusturet- Poiana Grind- Refugiul Grind- Varful La Om- Saua Funduri-Poiana Funduri- Brusturet. 11 ore de drumetie, dar cu pauze la discretie ca sa ne bucuram de acest spectacol al naturii.

Am pus pe blog toate pozele pe care le-am facut in aceasta tura si sincer nu regret. Acum am o sapuniera si mai modesta, batranul canon a640 a cedat in mod eroic si folosesc o camera parintilor de 300 de lei. Dar chiar si asa, raman la parerea ca un aparat foto e mult mai ok ca cea mai buna camera de telefon mobil.

Ne revedem la anu pentru creasta nordica si speram in aceeasi echipa. Sanatosi sa fim, ca restul vin de la sine.









  











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu