marți, 20 septembrie 2016

Moutain Bike Secaria



Dupa nunta vine si distractia, sau cel putin asa imi place sa cred. Si pot sa spun ca nu am gresit, a doua zi ne-am trezit dupa ora 10, ne-am suit in masina in jur dea 11, iar destinatia zilei a fost poiana cea mare de langa barajul Paltinul. Am stat aproape o ora cu Bianca, Diana si Happy la un picknick, dupa am plecat la o tura scurta pe dealurile de langa Secaria. E interesant ca in acea poiana, aproape de lac erau foarte putini cu gratare, cei mai multi au adus civilizat mancarea pregatita de acasa si s-au bucurat in liniste de acest colt de natura.

Legat de dealurile din zona cred ca o e discutie putin mai lunga despre acest subiect, daca Varful Secaria sau Varful Gilmauta sunt dealuri subcarpatice sau o frantura din muntii Baiului, pentru ca altitudinea sare de multe ori de 1100 de metrii. Dar acest aspect conteaza mai putin si mai importanta e tura cu cele 3 urcari si tot atatea coborari prin aceste plaiuri frumoase.

Nu am inregistrat track-ul si am avut o abordare putin mai altfel: toate urcarile au fost pe asfalt, iar coborarile offroad. Cred ca e fix asa cum trebuie, ai eficienta maxima la deal cu trafic aproape zero si pastrezi multa energie pentru o coborarile spectaculoase ce te intorceau in Secaria sau la barajul Paltinul.

Sunt multe de facut in aici si sper sa revin cat de curand. E o tura la 100 de km de Bucuresti si o ora jumatate de condus, intr-un cadru natural perfect. Daca o sa am si culori de toamna, atunci peisajul o sa fie asa cum trebuie pentru a pedala intr-o zona foarte frumoasa.



















  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu