marți, 6 iunie 2017

Balea

Am terminat sezonul de ski, unul unic pentru mine de cand m-am apucat de acest sport. L-am inceput la jumatatea lui octombrie in caldarile glaciare din Morar si Gaura  si l-am terminat pe 4 iunie in Fagaras. Am avut putine zile pe doage sezonul acesta, dar unele iesiri chiar au avut acel ceva.

Si pot sa spun ca pe 4 iunie, intr-o superba zi de duminica, am gasit fix ce am cautat in Fagaras: o vreme excelenta, omat suficient ca sa ma bucur de ski in caldarea Balii si am petrecut ore bun pe munte alaturi de Bianca si Diana. Am avut si o premiera, am coborat din Saua Caprei, o abordare interesanta, cu pasaje inguste si constante de 40 de grade. Bilantul final a fost unul bun: patru coborari si 900 de m diferenta de nivel.

Nu cred ca o sa fie o traditie sa inchei sezonul de ski in fiecare an la Balea, dar daca vremea permite si toata familia poate sa ma insoteasca, proababil o data la doi ani, o sa pun doagele in cui in Fagaras,la inceput de iunie.

Raman cu regretul ca nu am schiat nicio vale in Bucegi anul acesta.  In ianuarie am coborat Alba de la saritoarea Carnului pana la caminul alpin, iar in aprilie am incercat valea Priponului, dar fara succes. Lipsa zapezii m-a determiant sa ma intorc dupa primul prag glaciar. Dar asta nu e o drama si speram ca sezonul urmator sa fie unul mai bun in Bucegi.

Era sa uit: duminica cel mai mult mi-a placut zambetul Biancai pe munte. Incepe sa-i placa si totul e ojoaca naturala care ne prinde din ce in ce mai mult. Asa trebuie sa o iesire in natura, tot timpul sa fie un zambet frumos pe fetele noastre.

Iar Merinito ne-a fost partenerul nostru de incredere in Fagaras, toti trei ne-am bucurat de confortul pe care ni l-a dat produsul din lana.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu