duminică, 4 martie 2018

La Azuga totul a fost PERFECT

A fost o zi excelenta in Muntii Baiului, cu omat mare nins la rece si cu o vreme surprinzator de buna. Erau -15 grade, dar fara vant si cu o vizibilitate foarte buna, in ciuda prognozei foarte proaste. Am profitat de tot terenul pe care poti sa-l abordezi intr-o zi  cu pulvar, au iesit trei coborari pe partia Cazacu si clasica coborare pe culmea Urechea, prin zapada imensa si foarte usor de schiat.
Prima coborare pe partia Cazacu a fost putin diferita, am urcat pe piei pana sa dea drumul la telegondola si am reusit 600 de m dif de nivel in mai putin de 50 de minute. Cu schiuri late si clapari de freeride touring, pentru mine e o mica performanta.

Pentru prima data am prins pulvar de 40-50 de cm pe culmea ingusta ce duce spre stana, iar in padure pulvarul depasea in un metru.

Dar tura s-a terminat prost, aproape de forestierul din Valea Azugii am prins un ciot care mi-a rasucit coada schiului stang. Rezultatul: intindere de ligamente si pauza fortata de minim doua-trei saptamani.

As fi vrut sa dau si coborarea de pe varful Clabucetul Azugii, dar cel mai probabil o sa ramana pentru sezonul urmator. Ma bucur ca am schiat si anul acesta in muntii Baiului si e pentru a noua oare cand am avut pulvar intr-un sezon de schi exceptional.
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu