duminică, 8 aprilie 2018

Ski in Italia


A fost un concediu perfect de ski in alpii italieni, cu mult pulvar si vreme mai ok ca cea anuntata de meteoblue. Am abordat in fiecare zi oalta statiune din zona vaii Aosta si am incercat sa imbin o iesire clasica la ski, cu vizitat oboiectivele turistice din vechea Savoia care apartine acum Italiei. A fost frig spre foarte frig pentru jumatatea lunii martie, dar asta inseamna ca am avut zapada perfecta sus pe munte. Si asa a fost, daca nu aveam pulvar, puteam sa ma bucur de partii exceptionale la peste 2000 de m altitudine.
Anul acesta am avut 3 iesiri pe partie din 19 zile de ski in Romania, toate cu Bianca, adica am dat doua-trei viraje si cam atat. Restul au fost pe foci, departe de orice fel de instalatie sau statiune.
Nu ma atrage, e plin ca la balamuc, ma simt fix ca in metroul matinal spre pipera si ....avem partii scurte si super aglomerate. Fara suparare, dar asa sunt. Am o mica slabiuciune pentru Sorica si Cazacu, dar acestea de multe ori sunt foarte pietroase ( sezonul 2017-2018 a fost o exceptie pentru ca a nins mult, dar in 2008 si in 2010 am spart doua perechi de schiuri acolo in pietre).
Intre o zi cu multa crusta, dar la ski de tura si una la industrial ...pe orice partie din tara, fara sa stau pe ganduri aleg crusta,
Dar in alpi totul e diferit. Oameni buni, asa arata terenul de joaca in Valtournache, Zermatt si Champoluc ( cele din Cervinia nu prea m-au convins, dar boschetareala m-a impresionat) .
Recunosc ca mi-a placut mult la industrial in concediu si pentru prima data am incercat sa dau viraje carv. Ca nu mi-a iesit, asta e o poveste diferita. Dar a fost tare fain. Toate pozele sunt facute dupa 12, la acea ora inca erau autostrazi si aratau ca o masa de biliard.
PS: Cand iese soarele ne vedem si prin valea dorului, dar acolo ma duc pentru o poveste si o bere buna. Iubesc schiul de primavara din VDMA, doua zile le petrec acolo pentru ca ma simt excelent alaturi de cei dragi.
Si desigur..o sa admir fierul cel vechi,rosu si nemuritor din Valea Dorului .









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu