duminică, 13 mai 2018

O Alba PERFECTA

Ce mai e de zis dupa a 15-a zi pe doage, pe Valea Alba?

Da, am schiat Alba pana acum in toate conditiile (mai putin pulvar) si am prins de la gheata de ianuarie, care m-a facut in acele momente un bun crestin, pana la ortopedica de aprilie-mai, sau firn exceptional, asa cum am avut anul acesta pe 5 mai. Si DA, acum o saptamana am prins de departe cele mai bune conditii de ski pe aceasta vale si tin sa multumesc iar grupului numeros cu care am schiat. 
Fara gasca o vale in Bucegi in mai, e aproape "seaca" pentru mine. Totul se rezuma la o poveste faina la saritoarea Carnului, la o gluma care prinde bine in acele momente si de ce nu, la o bere carata in rucsac pentru o experienta completa. L-am avut sarbatorit pe Florin Miu si ne-a cinstit cu lichidul zeilor la saritoarea Carnului. La multi ani omule si sper sa nu fie prima si ultima zi petrecuta pe doage de ziua ta. Si eu am inceput sezonul de schi tot de ziua mea, pe 10 octombrie in 2017 si ma bucur ca am facut multe ture impreuna anul acesta.

Sezonul e aproape de sfarsit, dar inca profitam atat cat putem de ce omat a ramas pe munte. Ma simt cel mai bine primavara, cand natura a revenit la viata, totul e verde jos, dar noi inca ne distram pe doage. O sa fac asa an de an, nu o sa a ma opresc niciodata la inceput de martie si o sa termin sezonul cat mai tarziu. Anul acesta e ciudat, am avut enorm de multa zapada toata iarna, dar acum e mult mai putina ca intr-un an modest din cauza temperaturilor exagerat de ridicate din aprilie.

Vedem, am un plan interesant cu urcare cu doagele in spate in Fagaras pentru saptamana viitoare, sunt curios ce o sa iasa.
  
Am dat si o scurta tura de incalzire de 320 de m dif de nivel, de la intrarea in Alba pana la cabana Caraiman. Imi place mult acest valcel si am reusit sa urc la loc abruptul de peste 30 de grade de la final. E o mare reusita pentru mine, trebuie sa recunosc.
    
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu