miercuri, 14 noiembrie 2018

Piatra Dragoslavelor

Pe 8 octombrie am 'votat' pentru familia tradiționa. Era nebunia aceea cu votul pentru familia traditionala, o ciudatenie fara nicio logica pentru mine si am decis ca cel mai bun vot, sa fie cel pentru mers cu totii pe munte :P. 

Un vot cinstit, alaturi de familie pentru o zi petrecuta in natura, pe Piatra Dragoslavelor. Satenii aveau un al nume pentru acest munte spectaculos, Piatra Caselor, ce iti ofera o priveliste exceptionala spre Piatra Craiului, Iezer Papusa, Leaota si Bucegi. Daca e senin poti sa vezi Buila Vanturarita si Cozia.

Noi am ales varianta usoara, am mers cu masina pe un drum forestier pana la 1100 de m pe partea nordica a masivului, la doi pasi de o unitate militara si am urcat "panta prostului" pana pe varf. O urcare sustinuta de o ora, dar cu un finish spectaculos, intr-o poiana ce iti ofera un piesaj de 360 de grade.

Pe varf am stat ma bine de  o ora jumate la povesti, baie de soare si putina motaiala. Cam asta e ideea cand mergem cu totii pe munte, timpul se dilata si placerea de a petrece aceste clipe impreuna e unica.

Pozele sunt facute cu telefonul mobil, calitatea lasa mult de dorit, dar e important ca am petrecut o noua zi pe munte, alaturi de cei dragi.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu