luni, 18 martie 2019

Un weekend petrecut cu familia la munte

A fost un weekend plin, in care Diana a schiat dupa mult timp doua zile la rand. Am prins in acest weekend toate anotimpurile, de la ninsoarea de sambata la Predeal, ploaie mocaneasca in jur de ora 14:00 in aceeasi zi si soare si vreme de vara duminica la Azuga.
Duminica dimineata am incercat pe foci sa prind rasaritul pe Varful Cazacu, dar ....m-am bucurat de o ceata de nu-mi vedeam claparii cand am ajuns in creasta Baiului.

Sambata 16 martie a fost primul subteleferic pentru Bianca la sase ani. Are picioare si lucrurile incep sa mearga din ce in ce mai bine.








A doua zi, de dimineață nu vedeam vârful doagelor. Dar soarele a ieșit și pe pârtia noastră dupa ora 11
Vio si Diana au reusit sa schieze pentru prima data impreuna pe Sorica si Cazacu. 











Ski de tura la Azuga:
Un morning glory fără nicio raza de soare . Planul era sa ma prinde răsăritul pe vf Urechea sau pe vf Cazacu, dar la 6 24, ora anunțată pentru răsărit, mama natura nu a fost îngăduitoare cu mine. Ca sa nu ma supăr prea tare am dat doua urcări pe foci pe pârtia Cazacu și tot atâtea coborâri. Tata îmi zicea, la Azuga sunt cele mai faine părții din tara și avea mare dreptate. Sunt perfect pieptănate și gândite bine.







Cam asta a fost. O masa bogata la Casa Magica cu toata lumea si fuga spre casa. A fost un weekend Perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu