sâmbătă, 5 octombrie 2019

Drumetii in zona Lacului Garda

Italia e speciala, sa pleci dupa o baie in traseu e ceva rar si ma bucur vremea era fix cum imi place mai mult: 27-28 grade jos si in jur de 18 in zona alpina. Prima drumetie nu s-a lasat mult asteptata si am urcat cu cabina pana 1750 de m dupa o baie in Lacul Garda, iar de acolo am facut o drumetie usoara si frumoasa pana pe Varful Baldo. Am prins o coada la cabina ...fix ca la Busteni, dar ce am vazut sus a meritat asteptarea.
Baia am facut in Malcesine, la doi pasi de cabina care ne-a dus in zona alpina:

 






 










O drumetie faina am inceput-o cu Emi la dupa 5 seara. Nu a tinut mult, dar am mers doar noi doi pe o carare din spatele casei, ce ducea intr-o platou foarte spectaculos. Traseele sunt marcate ok, dar fara harta nu iti dai seama ce faci. Eu am mers cu GPS-ul de telefon si ceva frumos s-a legat. Emi a dormit excelent si am ajuns la cazare fix cand apunea soarele.












Ultima drumetie cred ca a fost si cea mai spectaculosa ca peisaje. Tot e dramatic pe acest drum ce lega vechiul Imperiu Austro-Ungar de Italia. Pe noi ne-a prins noaptea, iar pozele au o calitate foarte proasta. A fost si ultima drumetie pe care am facut-o in Italia.

Pozele au o calitate foarte slaba, am pus un filmulet facut pe timp de zi ca sa redau mai usor peisajul.
Pe noi ne-a impresionat.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu