luni, 27 ianuarie 2020

Cu toata gasca la Predeal



Ce pot sa spun despre Predeal? As vrea sa am ceva complimente pentru aceasta statiune, dar...in afara de doua partii amenajate bine pentru weekend-ul acesta aglomerat, nu pot sa gasesc nimic pozitiv. Primul soc: parcarea 20 de lei, iar pe jos era totul sticla. Pretul la skipass e 155 de lei, de departe cel mai scump din tara si asta pentru doua partii de 2 km bucat.

Iar calitatea umana care zace prin aceasta statiune la baza partiei, poate fi comparata cu "floarea intelectuala" din cartierele Rahova si Ferentari. Eu am o expresie imprumutata de la Fane: "pulime". E un cuvant urat, dar sambata 25 ianuarie am intalnit cea mai mare concentratie de "pulime" de cand merg la munte...sau la mare :). Posibil in Costinesti sa fie la fel, dar pe acolo nu am calcat de mai bine de zece ani.

Dar cele doua partii au fost amenajate foarte bine si...desi era ceva coada la telescaun, mai mult de 10 minute nu s-a stat. In Poiana am vazut ca a fost OMOR, la fel si in Valea Soarelui.

Am dat si o tura pe foci cu cea mica pe partia Cocosul si m-am crucit de nivelul "Schiorilor". Nu e o problema sa incepi de jos, dar cand nu ai pic de control si tu te dai racheta ....te gandesti daca are rost sa mai calci pe aici sau nu. O fi fost si din cauza acestui weekend aglomerat, cu cele trei zile libere. De obicei la Predeal e pustiu, pentru ca e o statiune care a ramas mult de tot in urma la capitolul ski.

Dar am prins o zi superba pe munte, fetele s-au jucat de fiecare data cand au avut ocazia si am reusit al treilea weekend consecutiv pe doage la munte, cu toata trupa.

Inca nu stim daca o punem pe placa sau pe doage :D. Pe placa...sta binisor :)

 













  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu