marți, 19 mai 2020

Malin si Pripon dupa covizi

Oameni liberi!
Sper sa nu mai pierdem libertatea de miscare, un drept pentru care altii au luptat.
Asa arata libertatea pentru mine, la aproape 2500 de m, intr-un colt de lume, in care raiul poate sa fie la picioarele tale.
--------------------------------------
pozele sunt facute pe 16 mai, la ora 9 la intrarea pe Valea Malinului.
--------------------------------------
Greu, extrem de greu diger cele doua luni pierdute. Si asta din cauza unor oameni care nu stiu sa se bucure de viata. Din pacate nu au inteles nimic cei care au fost tinuti in case si istoria se repeta. Si ....tot noi suferim, cei care avem bun simt si incercam sa facem ceva pentru cei din jurul nostru...

 Om liber, om fericit!


                 

Am dat o incalzire pe Pripon, aproape 250 de m diferenta de nivel si 940 de m schiati pana in caldarea glaciara. A fost atat de buna zapada, ca am dat doua ture. A fost poate cea mai buna incalzire dupa o pauza de doua luni, pentru Malin. Nu era mult omat, erau zone in care trebuia sa te duci drept printre bolovani, dar....a fost excelenta incalzirea.
                  








Da am schiat si pe aici si pot sa spun ca a fost distractiv. La limita totul, dar a iesit o coborare excelenta pe Pripon.
Despre Valea Malinului am tot scris. Si anul acesta am avut aceeasi abordare, am coborat-o atat cat s-a putut si am urcat-o la loc pentru a evita toate saritorile din zona inferioara.

Spectacol pe Malin:













Schiuri facute acasa, cu presa si toate cele, in Predeal de catre Vasile Pop. Jos palaria!








Pana aici s-a schiat excelent. Am preferat sa urc la loc Valea la coltari si piolet, 640 de m diferenta de nivel, cu un omat perfect.





















Un comentariu: