vineri, 11 septembrie 2020

La cules de afine in Baiului

Pare greu de crezut, dar am facut o iesire pe munte special pentru cules de afine. Iar cel mai bun loc de mers pentru asa ceva la 130 de km de Bucuresti, e in muntii Baiului, in zona varfului Urechea, adica la doi pasi de gondola din Azuga.

Si ne-a iesit, am facut o burta sanatose de afine si ca sa nu uitam de ele, am pus-o acasa si o afinata :). 

Am crezut ca o sa fie un traseu banal, am urcat cu gondola, ne-am oprit o ora si ceva pe varful Cazacu si am coborat pe culmea Sorica. Dar au iesit 14.5 km si am ajuns la 8 seara la masina. Fara sa ne propunem, a iesit o tura completa, cu un peisaj foarte fain de sfarsit de vara.

De circul si de balciul de pe DN1 se pot scrie carti intregi. Nu ma obosesc sa repet ce stiu cu toii, DAR, mai nou si sambata e OMOR spre Bucuresti. E o informatie importanta, de luat in calcul.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu