vineri, 23 octombrie 2020

Trei zile in Muntii Buzaului

Nu inteleg de ce am ajuns atat de rar in Muntii Buzaului, sunt la trei ore de condus de casa, dar speram sa recuparam in urmatoarea perioada.

Am stat trei zile in Vadul Oii, comuna Gura Haitii, intr-o zona uitata de lume, de timp... de orice. Si asa ne place, sa ne petrecem timpul cat mai mult in natura si sa decoperim noi zone frumoase.


Aici ne-am simtit excelent, am pedalat trei zile, am alergat pe dealuri, am facut gratare, a fost PERFECT: http://www.newoldvillage.com/ 


Dupa o alergare matinala, a urmat o tura pe doua roti cu fetitele mele si cu doi catelusi care ne-au insotit mai bine de 20 de km.Finish-ul a fost in forta, la crashma din sat 




                   








Un trail running prin niste noroaie bestiale, prin poieni de vis. Muntii Buzaului m-au surprins in mod placut, e de revenit aici special pentru mtb mai serios si alergare pe carari ciobanesti.









Desi a plouat exagerat de mult, am reusit sa facem plimbari frumoase cu bicicleta la poalele masivului Penteleu. Drumurile sunt pietruite si bine intretinute. Iar pauzele lungi si dese au fost mai faine la carciuma din Varlaam sau din catunul Vadul Oii.















Si mesele bogate in care gratarul, gulasul sau bautura buna nu puteau sa lipseasca :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu