marți, 9 martie 2021

Schi de tura pe Varful Straja

Schi de tura la Straja, intr-un mic paradis pentru acest sport. Zic de Varful Straja, care mi-a oferit multe variante de coborare, daca as fi avut mai mult timp si mai multe zile pentru mers pe foci, as fi abordat mai multe locuri din Valea Jiului. Sunt patru munti spectaculosi aici: Valcan, Sudul Retezatului, Parang si Sureanu, cu n variante de urcare si coborare.

Am prins rasaritul si apusul pe Varful Straja, am avut si un mini puf excelent pentru viraje mai fine in padure, dar cel mai mult mi-a placut pe fata sudica ce duce spre Oltenia. Firn de MANUAL, curat, cum rar prinzi pe munte. O nebunie!!!

E o zona de care m-am indragostit si vreau sa revin tot pentru schi de tura. 













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu