luni, 19 aprilie 2021

Vanturis si ski cu toata trupa la Azuga

Dupa doua saptamani de covid si de izolare, luni 12 aprilie am evadat iar la munte. Am ales clasica urcare din Dichiu, cu ganduri linistite de a schia fata sudica din Vanturis. 

Dar lina nordica, marcata cu rosu in aceasta poza facuta in ianuarie 2018 de pe Varful cu Dor, mi-a facut cu ochiul. Arata PERFECT, iar zapada inca era rece si usor de schiat, a fost daca nu gresesc, coborarea anului pana acum: inclinat, usor de virat, fix ce trebuie pentru o zi reusita pe munte.

Nu puteam sa ratez coborarea de 500 de m dif de nivel de pe Varful Vanturis pana in Transbucegi pe sud. Aceasta coborare e EPICA, a devenit una clasica. Mi-a placut mult si am dat-o de doua ori. 





























Samabata 17 aprilie am stabilit un record pentru toata familia Dumitrel: am schiat pe partia Sorica in conditii excelente pana jos la gondola. Avem un sezon de schi exceptional, seamana cu unul bun din state. Dar acolo partiile se termina la 3000 de m :)















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu