vineri, 10 septembrie 2021

Mini concediu in Oltenia de sub Munte

 O sa impart in doua postari acest concediu, desi a fost o iesire relativ scurta, de patru zile, nu am stat o secunda. Vremea nu a fost cea mai buna, din contra, am plecat pe un cod portocaliu de toata frumusetea, iar sus, la peste 2000 de m erau temperaturi de noiembrie-decembrie. Dar am reusit sa facem aproape tot ce ne-am propus.

Singurul lucru pe care nu prea ne-a iesit in acest mini concediu, nu am profitat de zona in care am stat, la 5 km distanta de cazare si doua ore de mers pe jos, ca era o arcada impresionanta de calcar, in zona cheilor Oltetului. 

Ca pensionarii la Baile Olanesti. In mod surprinzator, am petrecut o zi foarte faina aici, cu o scurta plimbare pe aleea frumos amenajata spre izvoarele termale si am ne-am balacit trei ore la un complex frumos amenajat din zona.




Creasta Latoritei din Strategica pana la partiile de schi. Un traseu usor si superb, cu lacul Vidra la picioare, dar cu o vreme rece de noiembrie pe sus.


Plin de afine, nu puteam sa mergem mai mult de 500 de m fara o pauza de 15 minute pentru cules afine.

















In ultima zi cu vreme decenta, am abordat creasta estica a Parangului, in zona Varfului Papusa. Vremea nu a tinut cu noi, a inceput ploaia pe sus dupa doua ore si ceva de drumetie si am plecat spre Targu Jiu.

La multi ani Diana!!! Ultima zi de vara am sarbatorit-o tot pe munte. Mi se pare fantastic ce noroc au unii, de la peste 2100 de m, până în Târgu Jiu am făcut...fix o ora. Noi facem trei până la munte...cel putin
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu