vineri, 5 noiembrie 2021

Un weekend prelungit la poalele Bucegilor la inceput de octombrie


O zi de vineri care a mers PERFECT. Fara sa ne grabim, fara pic de trafic, dar cu o vreme cam rece pentru aceasta perioada a anului. Am pus tot ce aveam pe noi, dar a iesit faina mica noastra tura pe dealurile din Sirnea. 

Prin transeele din Marele Razboi:









S-a lasat cu o bauta de zile mari pana la 2 si ceva dimineata, dar la 8 eram pe carari de munte, fresh pentru o alergare pe dealurile din Simon. A fost superb, fix ce as vrea sa am si eu in fata casei mele la Magurele.


Aveam temele facute, incepeam sa stiu cat de cat zona si am facut o drumetie cu toata trupa pe dealurile din zona. Superb....o vizibilitate cum rar prinzi pe munte si o trupa dornica de drumetie:















Ultima zi a fost si cea mai spectaculoasa, Valea Gaura cu plecare la prima ora. Totul era inghetat, dar am prins poate cea mai frumoasa zi a anului pe munte, cu o vizibilitate totala. Se vedeau muntii Parang, Hasmas...posibil si Ceahlau de la Omu.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu