marți, 27 decembrie 2022

Toata luna decembrie 😅

Sambata 3 decembrie am dat dovada de o lipsa totala de imaginaÈ›ie si am bagat inca o fisa pe Pripon cu o trupa maricica. 

A fost a doua tura facuta in primul weekend in decembrie, cu o zapada pufoasa, cum rar prinzi in Bucegi la o asemenea altitudine. Excelent totul!





















Sunt zile și zile pe munte. Pe 10 decembrie am balaurit prin zero vizibilitate, o zapada infecta, o combinatie de ortopedica cu o crusta imposibil de virat si cu o burnita care ne-a intrat pana la oase.




Noroc că s-a terminat relativ repede la...cârciumă.
In perioada 21-23 decembrie am schiat cu toata familia la Straja. A fost surprinzator de bine, pustiu, doar zapada artificiala, dar suficienta pentru noi. Iar Emi a fost doar un zambet.
 
Platoul Soarelui e o partie perfecta pentru Emi. Probabil are si cel mai scurt telescaunl din lume, dar...acestea sunt detalii, a fost totul ieftin si bun.





 



 
Sarbatorile le-am facut in Constanta, alaturi de cei dragi. Nu puteam sa ratez ocazia si am facut o alergare frumoasa pe plaja, intr-o superba zi de toamna.....pe 26 decembrie.
24 de km, aproximativ 300 de m diferenta de nivel si cea mai lunga alergare pe care am facut-o intr-o zona plata, fara munte.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu