sâmbătă, 11 februarie 2023

Ciucasul e COLOSAL

Ciucasul e Bestial!  Cred ca ma repet, dar aproape toate turele pe care le-am facut in Ciucas au fost deosebite la schi de tura. 

Acum am avut iar zapada zeilor, pudra rece si o vreme mult mai buna ca cea din prognoza. Pentru mine ramane de departe cea mai buna zona de vanat zapada fresh, dupa o ninsoare. Variantele de schi sunt aceleasi, din Pasul Bratocea urcam spre culmea cu acelasi nume si schiem din golul alpin valcelele din nord si din sud. Cel mai frumos ramane Valcelul lui Mateo, 500 de m diferenta de nivel in pudra perfecta.

Recunosc ca am trait cu frica ca nu o sa schiez in Ciucas sezonul acesta. Nu aveam pic de zapada pana la sfarsitul lui ianuarie, iar sansele erau aproape de ...ZERO. Ma bucur ca m-am inselat si am prins o zi EPICA, cu o zapada perfecta in iubitul meu Ciucas.

Si ceva de la The Cure care merge perfect cu atmosfera de sambata: https://www.youtube.com/watch?v=xik-y0xlpZ0

 
 
 






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu