vineri, 14 iulie 2023

Drumetii in iunie cu toata familia


Un mini concediu petrecut in Bran, pe o prognoza de stat in casa ...dar cu o vreme surprinzator de buna la munte. Am avut putine reprize de ploaie, usor de evitat si am facut cam tot ce ne-am propus in cele patru zile de stat la poalele Bucegilor.
Era sa uit cel mai important delati: e pentru prima data in 2023 merg la munte, FARA sa schiez :d!!!
S-a lasat si cu ceva alergare montana, am profitat cat am putut de diminetile racoarasa ca sa strang km alergati pe dealurile din Bran .



























 

Era sa uit, La multi ani de ziua copiilor:





Azi am vânat floricica roz pe Vanturis 🙂. A fost o tura reusita de o zi, pe Varful Vanturis pentru a admira rododendronul din Bucegi. Am avut noroc cat noi de mare, cand am ajuns la masina a inceput furtuna. Si ce ploaie, a dat cu grindina cat pumnul lui Emi.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu