duminică, 8 martie 2009

Prima zi de iarna ( 7 martie) pe Kanzel si Ruia


Nu e ok sa te plangi dar iarna asta a fost...o toamna bleaga si fara pic de nea. Am asteptat inceputul primaverii, am dat nu stiu cate martisoare si flori amicelor mele ( maxim 4 cred :)) + Dianei si Sorelului) si miracolul s-a produs, a cazut zapada din cer: asa cum o stiam in copilarie, multa, alba si la discretie pe partie. Dar pe partie zapada era tocata asa ca am bagat schi printre copacei, acolo unde eram mai pufoasa ( doi brazi i-am luat direct in brate ), intre teleschiul Kanzel si padure ( acolo am dat cu capul de un bat de teleschiu care se pune la fundulet dar eu l-am luat fix in casca) si pe unde am apucat.

Nu suntem noi mari schiori de pulvar sau freeride dar am legat ceva cristiane cu putine cazaturi artistice. La coborare, ca sa nu aruncam banii aiurea pe telecabina si doua teleschiuri ( vreo 67 de roni pentru 3 persoane, asa am calculat) ca sa ajungem in statiune am coborat pe schiuri pana la intrarea in canalul Sulinar ( nu sunt sigur ca asa se numeste dar lumea sunt sigur ca stie de el) . De acolo traseu lejer pana la masina, daca nu ma insel am facut 50 de minute cu pauze la discretie.



Dragos in actiune:


Dar am gresit, am uitat de Sinaia si de ce s-a intamplat acolo, noi am trecut prin centrul statiunii am vazut ca e lume la cabina si ne-am vazut de drum. Puteam sa stam si noi cumintei si sa aprindem o lumanare pentru Bobo, nu muream daca o zi de schi o petreceam alaturi de acei oameni care au stat in frig si ploaie ca sa fie mai aproape de cel ce s-a stins langa o partie omologata.


"Dacă treci pe Drumul de Vară, priveşte cu atenţie. Undeva în dreapta este locul unde şi-a dat ultima suflare prietenul nostru, Bobo (n.r. - aşa îi spuneau prietenii). Acum drumul este marcat, acum nu te mai poţi rătăci... Mulţumeşte-i lui Bobo pentru asta, ridică ochii către cer şi adu-i un omagiu măcar în gând. Merită!"


Cu placa prin noraie, au sarit multi stropi :)

Baiatul din imagine era francez si s-a dat pana jos cu placa (pe burta), mi-a spus ca era inchiriata





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu