duminică, 29 martie 2009

Sinaia


Zi cu soare si multa zapada, cu gasca mare (Diana, Sorelul, Dragos cu Diana lui, Vasi cu Liviu si Catalin cu gasca lui) si cu putina aventura :).
Aici e o alta lume, asa am spus-o de multe ori dar ieri ceva nu a fost asa cum trebuie. Zapada era mult prea apoasa, s-a topit rau si placerea de a te da parca a disparut.

Zona in care Bobo a murit prins in avalansa la 10 m de "partia Drumul de Vara". Acum au bagat bete sa nu ne ratacim.

Intrarea pe Carp, zapada era tocata si mancata, dupa ora 14 era ceva mai ok.

Papagal cu Diana si Sorelul

Vedere panoramica de pe Papagal spre Drumul de Vara

Valea Dorului


Singura zona unde am dat de putin pulvar, si acela oleaca tocat:

La "Stana"


Era sa uit, trebuie sa le multumesc baietilor: Dragos si Catalin ca mi-au recuperat schiul si lui Florin ca l-a vazut la 50 de m de intrarea pe Papagal. Pe mine m-a mancat in fund sa sar un damb de zapada sub telescaunul nou, am aterizat ca un strut cu capul in zapada si un schi s-a dus glont la vale. Am avut mare noroc ca l-au gasit, schiul era la 600 de m de unde am cazut dupa saritura.

Un comentariu: