marți, 15 martie 2011

Schi de primavara pe carp

Am fost la Sinaia pe carp cu Sab si Gump. Am schiat pe tot ce ne-a iesit in cale: crusta, gheata cu bolovani, scoici de vant imense, floscaiala sub 1600 de m, zapada facuta floricele de la inghet, iarba... mai putin omat proaspat. Zapada avea continuitate pana aproape de 1400 de m si nu am dat de pietre. Spre dezamagirea admiratorilor din telecabina nu am punctat decisiv la impresia artisitica, dar...eu zic ca a fost bine
Din pacate a lipsit acea atmosfera pe care o aveam in martie in Sinaia. Raman cu amintirile de acum doi ani, cam asa arata sfarsitul lui martie la munte: http://dumitrelmarius.blogspot.com/2009/03/sinaia.html

Si pozili:
Frumos:
Gump prinde aripi:
Sesiune foto pe valcelul carpului:
Gump
Sab in actiune pe fata mare a carpului. Se vede zapada "superba" pe care am schiat:
Cam asta a fost atmosfera. Ne-a lipsit berea rece:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu