vineri, 29 martie 2013

Ski si soare


Am avut de toate in acest weekend, mult soare sambata in parcul Tineretului si un omat bun sus la Sinaia, in Valea Dorului si la Cota 2000. 
Cum a fost? Pai am avut parte o vreme excelenta si asta ne-a adus un zambet imens in suflet, dupa o iarna cenusie, lipsita de orice mangaiere calda. Cred ca am scris de multe ori ca primavara imi place cel mai mult, am zile frumoasa la campie, asa cum trebuie pentru plimbari in parc cu Bianca, sau pentru ture cu bicicleta pe langa Bucuresti, iar la munte zapada se prezinta "fain" pentru ski de primavara, la altitudini ceva mai mari. Ski si soare, asa vrem  si asta o sa cautam pana incepe vara :).
Am facut si o selectie de poze cu Diana si Bianca, Happy e si ea pe acolo dar trebuie multa atentie la detalii ca o sa gasiti. 

Sambata in Tineretului, vremea a fost de tricou:

Primul experiment cu rucsacul de munte si cu Bianca in spate. A mers bine, o asteapta muntii la vara:
                  
Si s-a trezit:
Ca sa adoarma iar:
Si iar scoatem la vedere ochisorii de culoarea oceanului:
Smecherie:
Primii pasi sunt ceva mai timizi, dar sunt munciti bine:
                  

Si ski"industrial" in Valea Dorului, sau intre 2000 si 1400 dupa ora pranzului, cu multi prieteni buni si un omat excelent. Ceva mai jos spre Sinaia am avut si un plafon superb de nori, iar sus in Valea Dorului soarele ne-a urat un calduros: "Bine ai venit primavara"!!! Rar dau bani pe un skipass in Romania, dar duminica cei 102 lei i-am dat din suflet, pentru ca rar prinzi o asemenea zi la munte pe doage si cu o gasca atat de frumoasa.

Ski si soare, asa ne place cel mai mult:








Si un Carp clasic cu o gasca frumoasa de familisti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu