marți, 14 mai 2013

Schlick 2000


Am ramas in urma cu multe postari, acum vara bate la usa cu temperaturi incinse ce aduc aminte de mijlocul lui iulie, iar eu inca nu am terminat de scris despre iesirile la schi. Amintirile nu mai sunt proaspete, de atunci a trecut aproape o luna, dar pot sa spun fara sa gresesc ca am plecat in Austria ca sa ne bucuram de o primavara frumoasa si am intalnit la inceputulul lui aprilie o iarna rece, cu temperaturi mai mici de -10 grade la 2000 de m altitudine. A fost rece, in Munchen am simtit ca ne intra frigul in oase cand am iesit din aeroport, dar asta nu ne-a impiedicat sa  nu stam baricadati in pensiune atunci cand plecam de pe partie.
Cum am scris intr-o postarea anterioara, nimeni nu o sa ma convinga ca in Austria cea mai buna perioada ar fi in lunile de iarna. Si drept dovada am prins o zapada proaspata, rece si am intalnit o statiune aproape pustie: Schlick 2000, cu partii excelente si preturi decente ( parca 22 de euro ne-a costat skipassul de la ora 8 30 pana la 13).
Tot in Schlick 2000 am facut schi de tura trei zile la rand dupa ce au inchis domeniul schiabil, am reusit sa urc peste 3500 de m diferenta de nivel  in cele 3 zile ,alaturi de alti temerari pe doage de tura si am prins un omat proaspat, cu putine urme, rece...asa cum il gasesti in mijlocul iernii. In Schlick 2000 dupa 8 aprilie au inchis toate instalatiile si am avut un munte intreg in care sa ma deplasez in voie pe foci. Pentru mine a fost PERFECT!!!
Suna ciudat, dar aici ne-am simti mai bine ca pe ghetarul Stubai.

Statiunea e mica, dar are "acel ceva " pe care l-am gasit si pe ghetarul Pitztaler. Am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa cautam o statiunea "industriala", cu sute de km de partii si instalatii peste instalatii ca sa avem un concediu excelent in tara valsului. Daca mergem pe partii cautam putina aglomeratie, un domeniu schiabil perfect intretinut si un acces simplu si usor catre toate facilitatile de care avem nevoie. La Schlick 2000 a fost asa cum ne-am dorit.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu