joi, 4 iulie 2013

No Stress Triathlon si Skoda Velo Challange



Nu ma omor dupa concursuri ( in special cele de mtb, in care bagi bani fara mila in echipament si in componente daca te prinde microbul) si prefer sa-mi petrec cat mai multe weekend-uri pe munte, la drumetii cu cea mica in spate, sau calare pe mtb atunci cand se iveste ocazia. 
Dar sunt perioade scurte in care ma "loveste rau spiritul de comperitie".  Si aceste weekend-uri le-am petrecut in Bucuresti, alaturi de colegii de la corporatie cu care am participat la Skoda Velo Challange si la triathlonul No Strees organizat langa palatul Mogosoaia. 
Despre Skoda Challange nu pot sa ma laud cu cine stie ce reusita, a fost o stafeta scurta de 10.8 km, o tura pe care am facut-o cu viteza melcului turbat... Nici echipa cu care am participat nu a rupt gura targului, dar ce conteaza cand stai la povesti ore intregi cu multi colegi de la munca (cu care comunici foarte greu in spatiul corporatist in care stam zi de zi) si simti ca ai "castigat ceva" intr-o zi de weekend, un grup frumos, vesel  si unit si cu  o pasiune comuna. In acea zi am fost adversari pentru doua ore si buni prieteni o zi intreaga. 
La Mogosoaia a mers ceva mai bine, din apa am iesit asa cum ma asteptam: printre ultimii, la bicicleta am mers decent, iar la alergare am scos un timp aproape excelent. Nu sunt modest, la alergare pe distante scurte: 5-10 km merg ca uns...iar la inot ma lupt de la egal la egal cu barbati si femei care sar bine de 70 de ani, femei insarcinate in ultima luna, sau copii de 3 ani care abia leaga doua vorbe... Intr-un cuvant sunt un DEZASTRU :D si ce e si mai ciudat: SUNT DIN CONSTANTA SI INOT DE LA VARSTA DE 3 ANI. Dar aici e farmecul triathlonului, dupa ce pierd totul la inot incep o cursa nebuna pe bicicleta si pe care o termin ceva mai bine dupa proga de alergare. Senzatia pe care o simt atunci cand depasesc in masa e fantastica, dar imi pare rau ca nu o sa obitin niciodata un timp bun la sfarsit... 
La inot pierd mai mult de 10 minute fata de restul concurentilor, e prea mult iar lupta cu ei devine imposibila.

Privirea merita un premiu, iar casca sigur impresioneaza:





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu